تور یک روزه
نوشته شده توسط : آژانس مهراندیشان

بهار با آب و هوای خوشش بهترین فصل سفر است آن هم از نوع طبیعت گردی است.

دشت لاله ها در اوایل اردیبهشت به گل مینشیند و بهترین وقت انتخابتور رفتینگ و دشت لاله است.تور دشت لاله از پرمتقاضی ترین تورهای طبیعتگردی است اما از آنجا که عمر گل همین پنج روز و شش باشد فرصت زیادی برای سفر نداریم.

تور رفتینگ از تورهای یک روزه است که به خودی خود طرفداران زیادی دارد.تور رفتینگ شهرکرد در رودخانه زاینده رود برگزار می شود البته اغلب این شبهه ایجاد می شود که زاینده رود خشک است چگونه در آن تور رفتینگ برگزار می شود.پاسخ این است که ان قسمت از زاینده رود که در شهرکرد قراردارد سرچشمه ی اصلی آن است که در جریان و خروشان است و قسمتی که در اصفهان قرار دارد خشک شده است.و تور ارزان رفتینگ در شهرکرد برگزار می شود.

تور رفتینگ چالوس مهیج ترین تور ایرانگردی است که به دلیل پرمخاطره بودن این رودخانه بیشتر برای قشر جوان قابل اجراست

تور رفتینگ ارمند رود که باز هم در استان چهارمحال بختیاری قراردارد جزو رودخانه های خروشان است که درجه سختی آن 3 می باشد که از زاینده رود بیشتر است.

تور سرعین در اواسط خرداد آغاز می شود . آب و هوای خوب آستارا و سرعین تور سرعین اردبیل آستارا را به توری پرفروش تبدیل کرده است.اگر به دنبال آب و هوای خوش هستید می توانید از این تور تا اخر شهریور ماه استفاده کنید.

در بهار تور یک روزه نمک آبرود ،  تور دو روزه نمک آبرود و تور سه روزه نمک آبرود بسیار مورد توجه است.ما تور ارزان نمک آبرود را که بیشتر به صورت تور چند روزه شمال برگزار میشود به شما توصیه میکنیم.

تور یک روزه ماسوله ، تور یک روزه قلعه رودخان؛ تور یک روزه ساحل و جنگل گیسوم از دیگر تورهای یک روزه  است که در فصل بهار برگزار می شود.

تور گلاب گیری کاشان در اردیبهشت و فصلی که عطر گل کاشان را پر میکند برگزار می شود.کاشان در فاصله نزدیک به تهران قرار گرفته لذاتور کاشان برای کسانی که تمایل دارند شب را زودتر به تهران بازگردند مناسب است.

آژانس مهراندیشان سعی دارد با به کارگیری بهترین وسایل نقلیه توریستی بهترین لیدرهای مسلط به مناطق مورد بازدید و  بهبود کیفیت مراکز اقامتی نظر مثبت اکثریت گردشگران را جلب نماید.

تور شاد همواره در طول سال توسط ما برگزار می شود.

در تورهای طبیعت گردی آژانس مهراندیشان در انتظار حضورتان هستیم.

 





:: برچسب‌ها: تور یک روزه , تور یک روزه کویر , تور یک روزه نمک آبرود , تور یک روزه شمال , تور 1 روزه , تور یک روزه ماسوله , ترو یک روزه قلعه رودخان , تور ارزان شمال , تور چند روزه شمال ,
:: بازدید از این مطلب : 1
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 23 ارديبهشت 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: